پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215260
نامه رسمي تاج به باشگاه نفت
تاریخ انتشار : 1395/03/28 19:15:59
نمایش : 1186
رئيس فدراسيون فوتبال در نامه اي رسمي به باشگاه نفت با خروج اين باشگاه از تهران مخالفت کرده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اعضاي کميته واگذاري باشگاه نفت تهران توقف واگذاري امتياز اين باشگاه به باشگاه ملوان را دريافت نکردن نامه‌اي رسمي از فدراسيون فوتبال منوط کرده و معتقدند مطرح شدن مخالفت مسئولان فدراسيون فوتبال از طريق رسانه‌ها از نظر حقوقي براي آنها ملاک نيست. با اين حال روز چهارشنبه، مهدي تاج رئيس فدراسيون فوتبال، در نامه‌اي رسمي به باشگاه نفت که نسخه اي از آن نيز در اختيار اعضاي کميته واگذاري قرار گرفته، بر غير قانوني بودن مزايده نخست واگذاري امتيازاين باشگاه تاکيد و مخالفت خود را با انتقال امتياز اين باشگاه به خارج از استان تهران اعلام کرد.

با اين حساب پس از اعلام هيات فوتبال استان تهران و اعلام رسمي فدراسيون فوتبال به مسئولان باشگاه نفت و اعضاي کميته واگذاري پروژه خريد امتياز باشگاه نفت با شکست مواجه شده است. اين درحالي است که تا پيش از اعلام رسمي برخي کارشناسان گمانه زني کرده بودند که صحبت‌هاي تاج و مسئولان فدراسيون فوتبال فقط در حد مانور رسانه‌اي بوده و تاج در برابر فشارهاي سياسي نمي‌تواند خيلي مقاوت کند و فدراسيون به طور رسمي و قانوني مخالفت خود را با اين انتقال اعلام نخواهد کرد.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html